Regulamin opinii

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejsza Polityka opinii jest dokumentem informacyjnym regulującym:
a) zasady publikowania opinii,
b) zasady weryfikacji opinii w sklepie internetowym i social mediach,
c) procedurę publikowania, modyfikacji i usuwania opinii,
d) odpowiedzialność użytkownika za treść opinii,
w sklepie internetowym tyleiletrzeba.pl prowadzonym przez Tyle Ile Trzeba Marta Słupecka-Ziomska ul. gen. Bolesława Roi 38/28, 05-119 Legionowo NIP: 5311582509

2. Niniejsza Polityka opinii jest dostępna na stronie internetowej Przedsiębiorcy.

II. Definicje

1. Przedsiębiorca-Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego działający pod firmą Tyle Ile Trzeba Marta Słupecka-Ziomska ul. gen. Bolesława Roi 38/28, 05-119 Legionowo NIP: 5311582509

2. Klient-Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. zawierająca umowę sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.

3. Sklep internetowy – witryna znajdująca się pod adresem www.tyleiletrzeba.pl.

4. Social media – media społecznościowe, takie jak Instagram, Facebook, TikTok, na których Sklep internetowy posiada konta/profil.

5. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Sklep internetowy lub korzystająca z usług zawartych w sklepie.

6. Opinia – treść wypowiedzi Klienta-Konsumenta odnosząca się do nabytego w Sklepie internetowym produktu.

7. Produkt – każdy towar lub usługa oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym.

8. Polityka opinii – niniejsza Polityka opinii.

III. Zasady publikowania opinii

1. Przedsiębiorca-Sprzedawca umożliwia Klientowi-Konsumentowi wystawianie opinii o zakupionych produktach w Sklepie internetowym.

2. Przedsiębiorca-Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu internetowego publikuje opinie pozytywne i negatywne, które nie naruszają przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

3. Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje wyłącznie opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, którzy zakupili bądź otrzymali na podstawie barteru w Sklepie internetowym dany produkt.

IV. Zasady weryfikacji opinii w sklepie internetowym i social mediach

1. Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta. Przede wszystkim Przedsiębiorca-Sprzedawca weryfikuje, czy opinie pochodzą od Klienta-Konsumenta, który zakupił produkt w Sklepie internetowym albo podjął z Przedsiębiorcą-Sprzedawcą współpracę barterową.

2. Przedsiębiorca-Sprzedawca nie publikuje opinii, które pochodzą od niezweryfikowanych Użytkowników i od osób, które nie są Klientami-Konsumentami.

3. Przedsiębiorca-Sprzedawca samodzielne publikuje na stronie internetowej Sklepu internetowego i swoich social mediach opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, o ile są one zgodne z niniejszą Polityką opinii oraz przepisami prawa.

V. Procedura publikowania, modyfikacjii i usuwania opinii

1. Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta.

2. W przypadku uznania, iż opinia nie pochodzi od Klienta-Konsumenta, Przedsiębiorca-Sprzedawca nie dokonuje publikacji opinii i ją usuwa. Z kolei w przypadku uznania, iż opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta, zostaje ona opublikowana, zgodnie z § 4 ust. 3 niniejszej Polityki opinii.

3. Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje opinie w niezmienionej postaci, czyli o treści zgodnej z tą przesłaną przez Klienta-Konsumenta.

4. Przedsiębiorca-Sprzedawca zastrzega prawo do zmodyfikowana lub usuwania treści opinii jeśli:
a) opinia jest obraźliwa, zawiera wulgaryzmy,
b) jest sprzeczna z prawem,
c) jest nieprawdziwa i wprowadzająca w błąd,
d) dotyczy niedostępnego albo wycofanego produktu,
e) zawiera informacje poufne,
f) zawiera dane osobowe,
g) narusza prawa osób trzecich, prawa autorskie lub własności intelektualnej.

5. W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii każdy Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy kontakt@tyleiletrzeba.pl

VI. Odpowiedzialność za treść opinii

1. Przedsiębiorca-Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

2. Wyłączna odpowiedzialność za treść opinii spoczywa na Klientach-Konsumentach. Jednocześnie Klienci-Konsumenci ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody i roszczenia wynikłe z pozostawienia na stronie internetowej opinii.

VII. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie uwagi, wątpliwości i pytania co do Polityki opinii należy kierować na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy kontakt@tyleiletrzeba.pl

2. Wszelkie zmiany i aktualizacje Polityki opinii będą niezwłocznie publikowane na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz wprowadzane do niniejszego dokumentu.

3. Niniejsza wersja Polityki opinii jest aktualna według stanu na dzień 22.07.2025 r.

Przewijanie do góry